Kontaktinformation
Adresse: | Brobjerg Parkvej 2-8, Egå |
Telefon: | 86 22 77 25 |
E-mail: | info@brobjergcentret.dk |
Book online: | Klik her » |
Afbudspolitik: | Læs den her » |
OBS! Afbud meldes senest 3 timer før aftalt tid på telefon 86 22 77 25 ellers opkræves gebyr for udeblivelse |
Åbningstider
Mandag: | Lukket |
Tirsdag: | 09.00 – 17.30 |
Onsdag: | 09.00 – 18.00 |
Torsdag: | 09.00 – 17.30 |
Fredag: | 09.00 – 18.00 |
Lørdag: | 08.00 – 14.00 |
Søndag: | Lukket |
Mød vores stærke team
Pernille
Nikoline
Nadia
Louise
Frida
Kære kunde – Derfor har vi afbudspolitik
Tænk lige over næste gang du IKKE kommer til din aftale, eller afbestiller i sidste øjeblik.
De fleste af os er godt klar over, hvad det koster i forbindelse med rejser, billeje, hotelbookninger osv. Misser du dit fly, så får du formodentlig ikke din penge tilbage.
Mange har prøvet at glemme deres frisørtid, skønhedsbehandling, tandlæge, læge eller meldt afbud på en hurtig mail i sidste øjeblik, og ikke tænkt mere over det, da man formentlig har haft super travlt. Så kommer der en regning dumpende på den manglende udeblivelse, og det bliver du måske lidt småsur over, og vil ikke betale for du fik jo ikke ydelsen..
Men stop lige engang – hvad skete der egentlig med den frisør, der ventede på dig?
Hun stod bare der, og manglede omsætning til at dække hendes løn, til udgifterne til online booking, husleje osv. og en arbejdskontrakt hun ikke kunne overholde!
Hvad nu hvis det var dit arbejde? At du ufrivilligt pludselig ikke fik din løn? Og ikke kunne lave det stykke arbejde dit firma, eller chef havde bedt dig om? Lyder det dramatisk? Måske!
Men tænk over det, for når du ikke kommer til din aftale næste gang, så tænk på din frisør, som stod der og ventede på dig, mens din tid, til det du valgte i stedet for, var vigtigere.
Bedste hilsner fra
Brobjergcentrets frisør team